Selvbetjening

Patientportalen

Det er muligt at booke tider online via Patientportalen eller app'en "Min læge" - du har først fået tildelt tiden når du modtager en bekræftelse. Du kan aldrig tjekke i app Min læge om den tid er godkendt eller afvist.

Det er ikke muligt at booke flere tider samme dag da dette ikke honoreres af Regionen.
Undtagelsen er dog hvis vi har bedt jer om at bestille dobbelt tider f.eks til en 1. graviditetsundersøgelse.
Ved akutte problematikker bedes I altid kontakte os pr. telefon således at vi kan vurdere om I skal tilbydes en akut tid samme dag.

Husk at du kan bestille lægetider både hos lægerne Nanna Hartmann & Ajla.

Der vil ofte være længere ventetid på en konsultation hos Nanna Hartmann, så når du booker en lægetid bør du gå ind i lægernes individuelle kalender for at finde den tid, som passer dig bedst.

Husk at Patientportalen ikke er til at bestille tider, hvor du har akut behov for lægetid.

 

Emailkonsultationen kan benyttes til korte spørgsmål, som ikke haster. Patientportalen er en sikker måde at kommunikere med lægen på, og kan benyttes på alle tider af døgnet.
Vi bestræber os på at besvare mails indenfor ca. 3-5 hverdage.
E-mail konsultation er ikke til receptfornyelse - det bedes I bestille i App "Medicinkortet" eller under fanen  "receptfornyelse". Emailkonsultationen er heller ikke til tidsbestilling

 

Her kan du bestille receptfornyelse - dog kræver medicin mod kroniske lidelser blodprøver 1 x årligt samt opfølgende lægetid.

OBS: Sovemedicin, stærkere smertestillende samt beroligende medicin, kan kun ordineres ved konsultation med en af lægerne - enten som fremmøde eller som en video konsultation via app'en "Min læge"

Under ferie og andet fravær vil anmodning om recepter og e-mail konsultationer ikke blive besvaret før klinikken genåbner.
Tidsbestillinger bliver derudover heller ikke bekræftet under vores ferie.